6.5.10

just write it down

write anything you like
i should've told you about our new black wall in the kitchen earlier, but nothing very interested was written on it. even these writings. it was just our grocery-shopping-list several weeks ago :)

10 comments:

  1. I love it!!
    Tapi.. itu nulis pake kapur..? di dalam dapur...? hmm.. serbuk kapurnya nggak terbang2..?

    ReplyDelete
  2. iya pake kapur, yang anti dust dong ;) nggak apa-apa, nulisnya pas ga lagi masakk kok :P

    ReplyDelete
  3. wah, di Bandung dapet di mana ya ?

    ReplyDelete
  4. never mind the chalk, I really love your blackboard wall :)

    ReplyDelete
  5. @Sherly errr dapet apanya ya? hehe.. kapurnya? banyak kok yg jual, di toko-toko ATK :)
    @Dindie thank youu :) and thank youu for visiting my blog ;)

    ReplyDelete
  6. aiii kereen, mau mau mau! :D

    ReplyDelete
  7. beli di ace bukan?? gue juga lagi proyek bikin untuk ruang tamu nih, daripada kotor kena krayon si anak kecil :P

    ReplyDelete
  8. @euginia gina thank youuu.. mau tulis-tulis? ;)
    @amesh umm ga sih, gua beli di toko ATK di Cibadak ajah :D

    ReplyDelete
  9. keren mbakk!!! :) au dapet linknya dr mbak amesh...

    ReplyDelete
  10. @puri thank you girl! and thank you for stopping by! ;)

    ReplyDelete